Індивідуальна освітня траєкторія - це персональна лінія реалізації особистісного потенціалу кожного учня в освіті Питання яке є пріоритетним для кожного сучасного вчителя: як ще можна удосконалити навчально-виховний процесс? Як зробити урок цікавим та продуктивним?
Не так давно, наздоганяючи моду, ми хапались то за випереджаюче пояснення нового, то за опорні сигнали, то за технічні засоби навчання, то за проблемне навчання…
Але постійним розчаруванням залишалась бездіяльність учнів на уроці. Найгірше те, що бездіяльність породжувала не тільки лінь, але й привчала учнів робити вигляд, що вони чують і думають. Урок, як би не старався вчитель, залишався малоефективним.
Складність за складністтю навалюються на вчителя. Виникає страх не виконати програму. А чи досяжна вона для цього класу, для цього учня? Але ж засвоїти її потрібно всім. Так і виникає у нас образ «середнього учня», що стає орієнтиром. А як же бути зі слабкими, як їх дотягнути до цього уявного «середнього», а як же бути із сильними? Про них думати немає часу. Проте сильним необхідна активність, що відповідає їхньому рівню розвитку, а ми свідомо відправляємо їх за середню планку. Тобто замість того, що розвивати унікальні здібності - робимо з усіх «середнячків»…
Щоб цього уникнути, необхідно відмовитись від застарілого методу навчання, використовувати нові методи і форми роботи, розвиваючи мислення учнів. Одним з можливих шляхів успішної діяльності учнів та вчителя є створення індивідуальної освітньої траєкторії учня, за якої кожен навчається на доступному йому рівні труднощів.
Індивідуальна освітня траєкторія - це персональна лінія реалізації особистісного потенціалу кожного учня в освіті.
На цю тему я і пропоную поговорити на нашій зустрічі 23 жовтня 2014 року, на засіданні районного методичного центру вчителів математики. Тема засідання: «Технологія педагогічного супроводу учнів у освітньому процесі». Питання для роздумів :
- Як не загубити здібного учня?
- Як подолати невстигання учня з математики?
- Як наздогнати пропущений навчальний матеріал після тривалої хвороби учня або вчителя?
- Як виконати вимоги Дежавного стандарту та навчальної програми з учнями які навчаються за індивідуальною формою навчання?
Сподіваюся ця тема турбує і вас, шановні колеги.
С уважением, Витковская Ирина Александровна
Не так давно, наздоганяючи моду, ми хапались то за випереджаюче пояснення нового, то за опорні сигнали, то за технічні засоби навчання, то за проблемне навчання…
Але постійним розчаруванням залишалась бездіяльність учнів на уроці. Найгірше те, що бездіяльність породжувала не тільки лінь, але й привчала учнів робити вигляд, що вони чують і думають. Урок, як би не старався вчитель, залишався малоефективним.
Складність за складністтю навалюються на вчителя. Виникає страх не виконати програму. А чи досяжна вона для цього класу, для цього учня? Але ж засвоїти її потрібно всім. Так і виникає у нас образ «середнього учня», що стає орієнтиром. А як же бути зі слабкими, як їх дотягнути до цього уявного «середнього», а як же бути із сильними? Про них думати немає часу. Проте сильним необхідна активність, що відповідає їхньому рівню розвитку, а ми свідомо відправляємо їх за середню планку. Тобто замість того, що розвивати унікальні здібності - робимо з усіх «середнячків»…
Щоб цього уникнути, необхідно відмовитись від застарілого методу навчання, використовувати нові методи і форми роботи, розвиваючи мислення учнів. Одним з можливих шляхів успішної діяльності учнів та вчителя є створення індивідуальної освітньої траєкторії учня, за якої кожен навчається на доступному йому рівні труднощів.
Індивідуальна освітня траєкторія - це персональна лінія реалізації особистісного потенціалу кожного учня в освіті.
На цю тему я і пропоную поговорити на нашій зустрічі 23 жовтня 2014 року, на засіданні районного методичного центру вчителів математики. Тема засідання: «Технологія педагогічного супроводу учнів у освітньому процесі». Питання для роздумів :
- Як не загубити здібного учня?
- Як подолати невстигання учня з математики?
- Як наздогнати пропущений навчальний матеріал після тривалої хвороби учня або вчителя?
- Як виконати вимоги Дежавного стандарту та навчальної програми з учнями які навчаються за індивідуальною формою навчання?
Сподіваюся ця тема турбує і вас, шановні колеги.
С уважением, Витковская Ирина Александровна